Co o hře říkají


Dobrý den, děkuji za hru. Do Vánoc mi v šuplíku nevydržela a  už ji hrajeme každý den, a má to velký úspěch!
 
Němcová Jitka

Dobrý den paní Šufajzlová, Logopedii hrou jsem si již od Vás pořídila a díky ní máme se synem zpestření při procvičování a učení správné výslovnosti. Hra nám pomáhá a zaujme čtyřletého kluka – hlavně to není jenom o tom, že si sedneme a odmluvíme slovíčka s písmenkama, které mu dělají problémy. Díky ní je logopedie opravdu hrou. Děkuji.

Jitka Roubíčková

Logopedickou hru jsme zakoupili pro děti do naší MŠ a to do všech tříd. Dětem se hra moc líbí. Hned první den se děti do hry aktivně zapojovaly a ostatní děti je se zájmem pozorovaly. V dnešní době kdy mají děti často problémy s výslovností, je tato hra velkým přínosem. Doporučujeme zakoupit do všech MŠ a rodin s malými dětmi.

Blanka Černochovář, řed. MŠ Veselí nad Moravou, Hutník 1496

Stolní hru Rozhýbej svůj jazýček aneb logopedie hrou si děti v naší logopedické třídě hned velmi oblíbily. Pravidla hry jsou dětem lehce srozumitelná a v průběhu hry si děti vlastně ani nevšimnou, že dochází k procvičování mluvidel nebo konkrétní hlásky ve slovech a větách. Hra je velmi pěkně ilustrovaná a kromě řeči procvičuje i další důležité oblasti jako zrakové vnímání (barvy, vkládání), početní představy (počet žetonů), soustředění, postřeh. Hru využíváme při individuální logopedické intervenci a dále převážně při odpoledních klidových činnostech. Hra je výborná také k domácímu procvičování jak pro děti, které mají nedostatky ve výslovnosti, tak pro kterékoliv dítě, jehož vývoj řeči chceme podpořit a pozitivně ovlivnit. Hru mohu vřele doporučit všem logopedickým i běžným třídám MŠ a také všem rodičům, kteří tak budou mít další možnost, jak zábavně a smysluplně trávit čas se svými dětmi.

Mgr. Jana Filipová, MŠ Pražská, Znojmo

V rámci kroužku Logopedická intervence jsem vyzkoušel na naší škole deskovou hru pro děti Rozhýbej svůj jazýček aneb logopedie hrou. Hra zaujala děti okamžitě svou pěknou a optimistickou výtvarnou stránkou. V prvním okruhu na desce si děti za pomoci úkolů na kartičkách procvičí a rozhýbou mluvidla, čímž nahradíme počáteční rozcvičku mluvidel, která bývá vždy nedílnou součástí logopedické intervence. Na druhém okruhu mohou děti procvičovat výslovnost potřebných hlásek, které jim činí potíže. Na kartičkách je uveden správný postup pro výslovnost dané hlásky, dítě cvičí její výslovnost na slabikách, slovech i krátkých větičkách. Hra může dětem nenásilnou a zábavnou formou zpestřit nácvik postižené výslovnosti hlásek, vhodná by mohla být pro domácí procvičování s rodiči nebo samostatné cvičení samotnými staršími dětmi, proto bych ji doporučil rodinám, které mají děti s logopedickými obtížemi.

Mgr. Pavel Placek, Základní škola, Znojmo, Václavské nám. 8, odloučené pracoviště Jubilejní park 23

Dobrý deň, ďakujem za výbornú logopedickú hru, ktorá mi pomáha pri logopedickom cvičení so synom. Hru máme doma týždeň a ešte sme nevynechali ani jeden deň, syn chce hrať – cvičiť každý deň. Radšej sa vzdá rozprávky v televízii ako hry. Som rada, že som vašu hru našla, kúpila. Odporúčam ju ako výbornú logopedickú pomôcku.

Beatrix Kačmáryová, Piešťany

Dobrý den, paní Šufajzlová,

balíček dneska dorazil a jsem naprosto nadšená. Nevydržela jsem a zkusmo otestovala již v práci s kolegy 🙂 I když je to dárek ke čtvrtým narozeninám (až v polovině prosince), myslím, že si vyhrajeme i my dospělí. Možná to na nějaké akci zaměníme i za Activity, které jsou poměrně hodně populární.

Moc děkuji.

S pozdravem a přáním hezkého dne

 Hana Mahdalová

Dobrý den, chtěla bych také poděkovat za úžasnou hru, kterou i můj syn chce každý den pořád hrát a vůbec si neuvědomuje, že si tak vlastně procvičuje mluvení  . S pozdravem Martina Hrbková

Hru Rozhýbej svůj jazýček využíváme v logopedické třídě ke zpestření každodenní logopedické péče. Děti si ji velmi oblíbily a pravidelně ji vyžadují. Díky pěkné grafice a prostředí společenské hry jim ani nevadí zopakovat slova s danou hláskou na kartičce. Jsou motivováni získáním žetonku a možností výhry. Díky žetonovému systému může dospělý plně ovlivnit postup hry a také její brzké ukončení, pokud je potřeba. Její velkou výhodou je všestranný rozvoj dítěte (gymnastika mluvidel, fixace a automatizace hlásek, jemná motorika, barvy, pozornost, počty, učení se přijmout prohru atd.). Pozitivně ji přijímají i děti s poruchami pozornosti, které je velmi těžké jinak motivovat. Hru doporučuji, jak mateřským školám, tak rodičům, kteří mají dítě s narušenou komunikační schopností a hledají zábavnou a užitečnou aktivitu na vyplnění volného času.

Mgr. Jana ČernáMŠ, ZŠ A DD Ivančice

V naší logopedické třídě jsme deskovou hru „Rozhýbej svůj jazýček“ využili s dětmi při ranních i odpoledních činnostech. Pravidla jsou jasně dána, jsou srozumitelná. V dnešní době často slýchávám od rodičů, že s nimi děti nechtějí zadané hlásky procvičovat, že je to nebaví. Touto formou – pomocí hry – logopedická intervence probíhá zábavně, s nadšením, nenásilně. V malém okruhu jsou procvičována mluvidla, což je důležité pro správné vyvozování hlásek. Ve velkém okruhu jsou hlásky procvičovány a fixovány podle metodického postupu. Dítě si rozšiřuje slovní zásobu, gramatickou správnost vět, rozvíjí sluchové vnímání, procvičuje jemnou motoriku, vizuomotoriku, početní představy, barvy. Hra je dětmi opakovaně vyžadována, je oblíbená a na volné kartičky jsme vymysleli další úkoly. Využitelná není jen pro logopedické třídy, ale i pro běžné mateřské školy, protože i v těch je spoustu dětí s komunikačními obtížemi. Dále hru doporučuji rodičům i prarodičům, pro které bude domácí procvičování mnohem zábavnější a hlavně spolu stráví příjemné chvíle.

Mgr. Pavlína Jungová, Mateřská škola, Znojmo, Holandská 2, odloučené pracoviště Loucká

Dobrý den paní Šufajzlová,
chtěli bychom Vám moc poděkovat za hru,kterou mají děti rády.Není nad úsměv našich dětí ,když si cvičí své neohybné jazýčky.

Marie Skopalová, ředitelka MŠ Mánesova 376, Kroměříž